Göteborg

 Vi har vart på mediamarkt idag och lämnat tillbax Jimmys högtalarstativ han köpte för en vecka sen för nu skulle han ha ett par andra. Jimmy byter högtalare och staiv ca 1 gång i månaden.
jag tror han bytt högtalare minst 9 gånger sen vi blev tillsammans, men det är sån han är :)
Jag hittade en kaffebryggare åt han som han tyckte var as bra för den var så liten och smidig så den passar han.
Den är dock lite gay för en kille, det står "princess" på den, men sak samma det e juh bara kaffe han ska göra.

Fick en attack inne i affären men jag stannade endå kvar och tillslut släppte den och allt var frid och fröjd igen fast mina händer ser ut som jag vet inte vad. jag nöp mig själv i hela händerna med naglarna för att få tankarna på smärtan ist för paniken vilket resulterade i sår.
Det kanske inte var det smartaste och när jag visade Jimmy så sa han åt mig att sluta bita på händerna.
Mjo men precis som att jag skulle sitta och tugga på mina egna händer i en butik? eller ja överuvudtaget? :P
Efter det var vi inne på H&M snabbt, dom stängde precis när vi kom men jag fick springa in endå, skulle bara ha puder så det var snällt.

Sen drog vi en sväng i mcdonalds drivern, jimmy var hungrig och ville ha mat. han blir alltid sur om han inte får mat när han är det så det var lika bra att stanna så man slipper en irriterad pojkvän.

Jimmy har precis fixat lasangette åt oss så vi ska strax äta. det har nog blivit min favourit mat, jag älskar det!
Pasta är det bästa jag vet :D




Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vad duktig du är, fast du får sluta misshandla dig själv :D Kanske inte så lätt just då..Kram

2008-10-30 @ 11:47:11
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: jasmine

Vad kul att du skaffat en "vanlig" blogg :D kram jasmine

2008-10-30 @ 15:46:33
URL: http://jsmine.blogg.se/
Postat av: pygme

Kaffe o Prince- Cigg.... mmmmmmmm gott. <3

2011-01-02 @ 02:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0