2008

Årets Bästa:

Som bästa minne Var helt klart när jag och Jimmy var på lisseberg. Jag har aldrig varit så stolt över mig själv över att jag klarade det.
Nästan hela detta året tycker jag har varit bäst i helhet jag kämpar som fan med att bli frisk och jag går framåt så allting e juh bäst egentligen.


Årets Sämsta:
Är alla saker jag velat kunna gjort men som paniken satt stopp för



Årets Äckligaste
:
Var när Jag var hemma hos brorsan och Jenny och jag satt brevid Leon som skulle byta blöja. Han står upp i sin stol och kniper ihop blöjan med skinkorna så jenny får ta i massa för att den ska lossna haha... den lossnar och jag får en kissig blöja rakt i ansiktet. hahahaha



Årets Finaste:

Den finaste händelsen som gjorde mitt hjärta 2 gånger större var när jag fick reda på att jag ska bli faster igen.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha! jädra blöja!

2008-12-29 @ 21:29:51
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0