Julafton

Nu sitter vi här med Jimmys musik som svävar hur högtalarna. Jimmy ligger i sängen och läser sin nya hemmabio tidning och äter godis och jag framför datorn för ovanlighetens skull :)

Julafton var bra jag fick juh vara med Jimmy :) det var lite annorlundare än vad det är hemma men det e alltid intressant att få vara med och fira på andra sätt än vad man är van vid.
 jag saknade pojkarna jätte mycket och önskade jag var hemma  lite titt som tätt... jag saknade att äta med hela familjen och leka med pojkarna. tända ljus överallt och varmt är det alltid  där hemma :D spela spel på kvällen och käka igen,  sen plockar var o en med sitt egna och det finns paradis askar högt och lågt.. förra året hade jag väl en 5 st paradis askar själv :P
det saknade jag nog mest så vi köpte en paradisask idag efter vi var på sjukhuset, alla affärer hade hunnit stänga när vi var klara på sjukhuset de var bara willys som hade öppet  :(
Jag  hoppas att vi ska ut och gå i affärer imorgon, jag ska prata med Jimmy om det sen.
Jimmy är halv dålig, tror han har lite feber och är seg. men jag hoppas han e friskare och vill åka med mig  imorgon :)

snart ska vi se på In The Name Of The King - A Dungeon Siege Tale och äta paradis chocklad och mysa ner oss i soffan eller sängen och bara må bra :)

Kommentarer
Postat av: Mats Eriksson

God fortsättning, gott nytt år och glad påsk och så vidare :). MvhME/Mats

2008-12-25 @ 21:32:24
URL: http://matseriksson/blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0