RÅTTOR I KÄLLAREN!!!

Man går ner i tvätt stugan sätter på en maskin tvätt.. går upp och äter..
går ner i tvättstugan.. då har nån fatting jävel tagit mitt tvättmedel. kartongen var kvar med lite skrap på botten ...
vad roligt det känns :S bara för att jag har råd med via tvättmedel och andra socfall köper grummetvättsåpa och tvättar kläderna i kan väl inte jag hjälpa!  jag e så J*VLA förbannad!!!

ofta folk inte har råd att köpa eget tvättmedel??????????????????????
jag e skit rädd för att mina kläder ska bli snodda där nere nu :/
men jag har ingen lust att sitta där nere i källaren i flera timmar för att ingen ska sno mina saker.

JAG HAR INGEN LUST ATT HA RÅTTOR I KÄLLAREN!!!!!! :@

Kommentarer
Postat av: Eme

men okej.. det är ju jävla normalt att sno folks tvättmedel :S jävla idioter

2008-12-03 @ 21:14:14
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0