SNUSK!!!

hahah vad jag är arg :P vi var o handlade på ica maxi nyss och jag köpte yougart (stavning?) 
jag e så jävla sugen på de så när vi kommer hem och jag vill äta de så ne det kunde jag juh inte....
den gick ut för 6 dagar sen... hur jävla äckliga e dom inte då som säljer jätte gammal mat?
i små affärer kollar jag alltid utgångs datum extra noga men när de e så pass stora affärer så har jag knappast vart med om så gammalt... jag e as sur.. de e juh en bit till affären oxå  ca 3 mil så de e juh inte runt hörnet precis :@

men i morgon så kommer dom klart och tydligt få veta vad jag tycker om de.
Lika tydligt som coop fick veta vad jag tyckte om en chockladbit jag köpte som det var kattbajs på, på undersidan av pappret. de affärer mest hatar är när en kund är hög röstad och berättar vad man tycker om de speciellt när det e flera kunder brevid. dom skämms alltid så mycket.

Det känns som jag åkt bil hela dagen, vilket jag ifs har gjort :P först var vi i Borås och lämnade tillbax förstärkaren Jimmy köpte sen åkte vi in till göteborg och köpte en annan förstärkare han ville ha, sen bar det av till bussgods och efter de ica maxi och sen hem.
Jag är riktigt seg i kroppen nu och börjar bli hungrig, vi ska äta soppa idag :D mumms.
Vi har ätit massa skräpmat de senaste och jag känner att min kropp inte riktigt vill vara med på det längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0