vilken dag :)

Jag gick upp runt 9 i morse och käka frukost och gjorde mig i ordning för Jenny var tvungen att hjälpa tobbe på jobbet så Leon fick vara hos sin faster under tiden :)
Han sov när han kom och vaknade precis när Jenny kom tillbax.
Sen drog jag och jenny och Leon till maxi och handlade lite. kom hem till dom och Jenny satte igång att städa och vi bestämde att jag skulle hämta dom andra två pojkarna på dagis.
Gissa om ögonen blev stora på både Marlon och Liam. Liam log med hela ansiktet och blev jätte glad.. Marlon sjönk mest ihop och ja han var juh inte beredd på att jag skulle komma så han blev en aning blyg för några sekunder, sen blev han vanliga knasiga Marlon igen.
och ALLA kläder skulle på vantar, halsdukar, tröjjor, overaller, mössor och ja allt.. de tog en bra stund innan vi gick.

När vi komtillbax bjöds det på mannagrynsgröt... jag kan juh iaf testa om jag tyckte om det men nej..
det var ingen höjdare haha.. de smakade juh gröt men konstistensen? (stavas?) var som romm. :P
Sen åkte Jenny iväg för att hjälpa Tobbe lite mer på jobbet.
så jag och alla barnen busade massor och Marlon ville kramas nästan hela tiden och sprang runt och skrek "min lellin"
Leon testade sina stämband hela tiden och skrattade och busade och skulle försöka bita mig i näsan, knas barn :P
Liam var gosig och lugn, vi gick in på bardas hemsida och så hittade vi en tävling som vi anmälde honom i, fast han förstod inte riktigt det där med tävlig för han frågade hela tiden när dom skickar hans svärd osv sötis .
så när Jenny och tobbe kom tillbax fick Jenny förklara mer ingående hur det går till med en sån tävling för han ville icke lyssna på mig :P

så åt vi pommes och kyckling haha både jag och Jenny kollade om kyckligen var röd osv..ja peta i maten..man får det :D 

Nu är jag helt slut och ska käka godis och kolla lite på en film sen sova för imorgon blir det att gå upp kl 6... jag kommer vara död.. men jag vill absolut inte missa Liams och Marlons lucia :D

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Tack för all hjälp, vi uppskattar det!

Liam & Marlon var rätt nöjda att ni allihopa följde med idag! :)

2008-12-12 @ 13:20:44
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: eme

"min lellin" vad söt han e :D

2008-12-13 @ 23:08:17
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0