Graven och högtalare

Så igår åkte vi till morfars grav och la en krans och satte ljus. Det gjorde ont i hjärtat men samtidigt kändes det rätt bra.
Det känns fortfarande jätte konstigt att han är död, det känns som att det hela bara är en sorts sjuk dröm och att han egentligen lever. Även fast jag såg han med egna ögon död så förstår inte riktigt min hjärna att det faktiskt är så.
Jag pratade ett tag med han och sa hur alla mådde och lite så.  sen sa vi hejdå och att jag älskade han.

Det är så synd att inte Tobbes barn fick träffa honom, eller mina och Daniels och Christoffers barn som lär komma i framtiden inte får träffa han, för en mer underbar människa finns inte.





Efter vi hade varit där så åkte vi och lämnade tillbax högtalarna jimmy utvärderade.
Jimmy är juh inte Jimmy för ingenting...Det slutade med att vi åkte hem med ett par nya högtalare för nu ska han sälja dom han har + stativen han köpte...
Jag kan slå vad om att innom dom närmsta veckorna kommer han ha hittat ett par andra han vill ha och sälja dom nya.
Detta med Jimmy och högtalare slutar ALDRIG, så här får jag ha det hela mitt liv haha :D


Jag/vi åker till örebro på lördag så nu vet alla det som vill veta och tjatat att jag ska komma hem :)
Nu ska vi spela en stund innan en kille kommer som ska köpa Jimmys audio vector högtalare.

Kommentarer
Postat av: Eme

Din morfar finns alltid med dig i allt du gör <3 R.I.P

2008-11-20 @ 20:23:31
Postat av: Janpan

han finns alltid med dig :) vart du än befinner dig. Rest in peace!

2008-11-21 @ 08:40:36
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Elsa

fick tårar när jag läste det första.

har många låtar som du gjort till din morfar & jag står själv min morfar nära <3

Och har en fin bild på dig bredvid hans grav som hängde med ngn låt av dig :)

Rest in peace!

2008-12-06 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0