OBAMA VANN!!!!!!!!!!!!

klockan är nu 05:37...

Jag var juh bara tvungen att vara uppe och se vem som blir president i USA dels för att jag e så politisk intresserad och för att  det rör oss oxå även i sverige. 
Valet är inte över än men ser man statistiken så ja :D


Nu är jag så JÄVLA GLAD!!!!! Obama är ny president i USA :D


Jag hade hoppats på han. jag känner på mig att han kommer göra stora förändringar.
Det är bara att hoppas nu att inte han blir mördad som alla dom andra mer vettigare presidenter blivit i usa.
McCain är bara ännu en idiotisk person som ska förstöra mer än göra nytta. usch gå i pension gubbe...
Jag har läst mycket om Obama och lyssnat mycket runt valet. jag e såå jävla glad!!!!!




demokrati is the shit ^^ jag VET att han kommer göra detta bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Mats Eriksson

Jag är inte lika optiminsitisk som dig, generellt så är skillnadena på de två stora partierna i USA ungefär lika stor som mellan Bildt och Reinfeldt. En viss liten poäng är ju att USA fått en svart president, men lika lite som det är någon naturlag att kvinnliga politiker för in mer humanism i politiken så spelar färgen på en politiker noll roll. Tycker någon att Thatcher gjorde nåt positivt för england eller europa?

Men jag hoppas du har rätt Elin även om jag inte tror det blir någon större skillnad! MvhME/Mats

2008-11-05 @ 07:55:56
URL: http://metrobloggen.se/matseriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0