Videoblogg och annat...

Jag kollade runt lite i kameran och hitta lite filmer så nu har jag lagt upp nya filmer på videobloggen.


Usch vad jag är seg idag, det blev sent igår och vi gick upp vid 14 fast käka inte frukost förens 15.
Igår skjutsade vi Mattias till hans tjej.. och jag som trodde jag bodde på landet innan :P så varför inte passa på att mobba både mattias och Jimmy lite i bilen på vägen till Ellinor.. mohaha ;)
det känns bra att säga att man bor i stan ^^

det händer absolut noll idag, det blir bara spelande och ta det lungt :)
jag kom på idag att jag har klarat mig utan lugnande 2 kvällar/nätter i rad nu.. jag har helt enkelt inte kännt av någon panik utan har kunnat sova som en normal människa vilket gör mig glad :)
Jag klarar min panik bättre och bättre hela tiden, det känns som om jag börjar komma lite på fötter igen.
Men jag tar inte dom här dagarna förgivet, det skulle jag aldrig våga.
Jag har fått tagit detta i min takt och kommer fortsätta göra det i min takt.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

så söta dom är, mina bara mina små hjärtan!! (kan inte kommentera i din videoblogg CP!! FIXA!!)

2008-11-05 @ 22:23:27
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

det finns ingen video på på "leon har precis lärt sig krypa"?

2008-11-05 @ 22:51:42
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0