4 saker + massa blandat

4 Saker man borde göra:

Ta promenader i det fina vädret
Ge mig en kram och en puss
Skratta mycket
GE KÄRLEK. ( vad är livet utan det? )


4 Saker man inte borde göra:
Ljuga...(det är aldrig bra)
Bråka...(det är aldrig bra)
Prata med A-lagare i min närhet. haha :P
Skrämmas medvetet när man ser skräckfilm.



Meeeningslöst inlägg... men vet inte vad jag ska skriva :D

________________________________________________________________________________

Jag kom nyss hem från Tobbe och Jenny. Gick dit och hem idag.
dom bor juh så nära nu så det e gångavstånd vilket jag gillar :D
Något jag gillar mindre är att jag inte får cash förens om 2 veckor.. e helt pank .. jävla skit.. 
Det skulle vara bra om man var ekonomiskt oberoende :D

________________________________________________________________________________

påskhelgens bästa citat:

- Om jag fick en önskan skulle jag önska mig en biljett
- varför inte önska dig massa pengar ist?
- jo det är sant.

________________________________________________________________________________


Och sist men inte minst. en bild.

Jenny och jag har jämt intresanta samtal på msn:





Kommentarer
Postat av: eme

haha väldans givande samtal på msn :P

2009-04-13 @ 19:44:40
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja ni och erat bajsande , det ända ni pratar om ju haha :D

2009-04-13 @ 21:02:03
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

hahaha!! *skrattar* Jag har bajsat 2 (!!) gånger idag! OPHF!



Najs med prommenad, va? Jag tyckte det var jätte mysigt att vara ute & gå idag med er & barnen :)

2009-04-13 @ 21:12:22
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0