Fredag!

Idag var jag och gjorde syntest inför körkortet och självklart har man perfekt syn ^^
Jag tror jag såg min gammla teraput på stan med men e osäker på om det var han, han tittade på mig rätt mycket så det måste vart han.. snopet för han att se mig på stan för sist jag träffa han kunde jag inte gå utanför dörren.
Efter många om och men följde jag med ut till kvinnersta efter syntestet. mamma bjöd mig på kebab tallrik, bullar, saft, glass och kakor + ett cigg paket. Tack mamma <3

Blev sjukt sugen på chocklad förut  och jag hade sån tur att Mikey var hemma så han hängde med mig till statiol och på vägen bestämde vi oss för att grilla helgen efter den 25e... Så iida då ska vi grilla. ta med jeppe och bebis och tindra oxå om hon e där :)

Jag försökte spela in en låt innan men basen e så tung att det inte går för den stör grannarna..
jag måste fixa ett annat altenativ.
 och jag kan inte ta bort den heller för kablarna e kopplade i den så högtalarna ska funka. jävla skit.
jag vill ha små aktiva monitorer.... ge mig ^^ Får försöka hinna med att spela in i morgon på dan ist :)

nu ska jag slänga i mig min macka sen ska jag hoppa i säng, imorgon är en ny dag :D



Kommentarer
Postat av: eme

jaa wiiiie ny låt på g? :D

2009-04-18 @ 04:36:48
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0