Fredag

iida och Alvin kom hit vid typ 14 och direkt när dom kom innanför dörren sa iida -Här! ta! jag måste kissa.
så man fick en bebis slängd på sig men inte klaga jag för de. han e så söööt :D
vid 16 kom  pappa Jesper och strax efter det kom Mikey oxå :D
så dom drack upp mitt kaffe och jag min cola ^^ vi satt och snacka skit i flera timmar och Jesper vart sugen på att spela guitar hero  :)

Sen drog jag Jesper, iida och Alvin till kumla. vi såg hockey och jag blev bjuden på mat :D potatisgratäng fläskfile och tsatziki :D SÅÅÅ JÄVLA GOTT VAR DET :D Det blev en sen kväll jag kom hem runt 23 om jag inte minns fel.

Men så kul jag hade. så nice det var att träffa min stjärtis igen. hon e så söt och pratar mer med sig själv än andra haha :D de e iida de ^^  Jag hoppas vi träffas snart igen. jag har saknat att umgås med dig gumman. älskar dig <3


                            Alvin bara timmar gammal




                                 iida, Alvin och Mikey


                                          Han är så söööt



                                     Mikey mannen



                           Jesper fastna vid xboxen ;)

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

aww, vad liten!

Hoppas kläderna kommer till användning nu!

2009-04-05 @ 23:19:26
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: eme

men gud så söt han e :)

2009-04-05 @ 23:47:49
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint du har hemma :D

2009-04-06 @ 01:38:27
Postat av: Jennifer

guud så söt liten pojk :)

Min son heter också Alvin ..

2009-04-14 @ 08:16:21
URL: http://jenfa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0