Happy fucking påsk eller nått

Jahapp!!! vad seg jag är att skriva här då men det har vart mycket den senaste tiden. hjälpt tobbe och Jenny en massa och så har jag juh haft besök så det har vart fullt upp :)
 Nu har iaf Tobbe och jenny fått komma till sitt nya hem och jag tror dom kommer stor trivas där. det är en större lägenhet och ett bättre område enligt mig fast jag vet att dom älskade baronbackarna. men finns det inga val så finns det juh inte., jag e iaf glad att dom bor på norr för nu har vi närmare till varandra :)

Som sagt hade juh besök här i 4 dagar. drack 3 kvällar i rad.. chockad ;) japp jag oxå... vad gjorde vi mer?
Vi hjälpte tobbe och jenny med flytten och tog hand om barnen, kolla film och snacka en massa skit och det var grymt kul och i sommar ska jag dit och hälsa på ska bli grymt :D

Idag ska jag hem till mamma och pappa och käka sån påsk middag sen ska Liam med hit och sova över.
 hoppas mormor e där idag oxå, var så längesen jag träffade super mormor :D

Annars e det la lungt med allt. 
Jag ska snart till psyk igen och det känns bra och nu ska medicinen fungera hoppas vi på :D

Hoppas alla har en bra dag idag och Glad påsk.

får väl bjuda på en ny bild dagen till ära.




och du:
EMMA NU FÅR DU TA OCH KOMMA HEM FÖR FAN! JAG SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET JUH :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig Påsk. För man kan ju inte klaga på vädret. Hoppas ni har lika fint som jag har här =) Ta hand om deii...

2009-04-11 @ 14:10:47
Postat av: Emma

ja fett kul att vara hos dig, längtar redan tills i sommar :) Glad Påsk på dig du ;) <3

2009-04-11 @ 16:31:28
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Förlåt! Jag saknar dig med en hel massa :( men snart! bara en vecka kvar :)

2009-04-11 @ 22:05:06
Postat av: eme

Glad påsk :)

2009-04-11 @ 22:30:57
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Janpan

Glaaad efter pååsk xD Mohaha

2009-04-17 @ 12:19:44
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0