Halmstad

Nu sitter jag ÄNTLIGEN här, hemma hos MIN Emma :D
Gud vad jag har saknat henne, de e helt sjukt och jag önskar jag kunde stanna för evigt haha men fredrik hade nog inte viljat de :P
och ifs jag hade nog inte klarat mig ifrån att vara utan min cryylv så länge :)
hur som helst Igår när jag komhit så åkte vi och handlade och drog ner till stranden och köpte glass :D
Jag kom att tänka på igår att vi knep inte käft ens i några sekunder igår...
vi har juh inte setts på hela sommaren.. klart det finns saker att prata om :D
Det blev Monopol igår med... fighten är inte över men ja har nästan alla gator så Emma ligger rätt risigt till haha :P


   


Får väl se vad vi ska hitta på idag.
De e nån festival inne i Halmstad så får la se om vi kanske drar dit en sväng
eller om vi hittar på något annat. Dagen får utvisa det :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Haha jo så är det ju. Ingen fara! :)

Ha en bra dag!

2009-08-01 @ 12:01:41
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: Janpan

wiie va roligt :) glad för din skull

2009-08-01 @ 12:11:53
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0