Två steg fram och 3 tillbax

Idag har inte vart någon bra dag alls. Jag känner mig ledsen och arg.. arg och mest ledsen för att paniken har knasat så mycket det senaste. Jag blir galen på att det ALDRIG försvinner..
Jag har juh kämpat med att få bort skiten hur länge som helst men nu vänder det och jag går bakåt igen..
Spelandet på xboxen får mig att ha tankar på annat för en stund men när kvällen kommer så sparkar känslan på nyllet återigen.
Börjar få in i skallen att alla psykologer och skit har ljugit hela tiden det går juh fan inte att bli av med de.
jag kommer få leva så här hela mitt patetiska lilla liv.

Jag saknar Emma oxå, något så fruktansvärt och blir ibland rädd att hon e så långt bort.
jag vet att hon finns på telefon men det e juh inte samma sak.
jag saknar min bästa vän och just nu saknar jag henne enormt mycket. :'(

Jag får dåligt samvete hela tiden mest för saker ja säger till tobbe och jenny att ja ska hjälpa med barnen sen 1 timme innan kryper man på golvet och kan knappt röra sig så blir det panik för dom att få tag i nån annan som kan ta barnen.
Hade jag kunnat hade ja satt upp ett schema själv så ja vet vilka tider paniken kommer komma så de slipper bli så här. så jag slipper få ångest och dåligt samvete och så dom slipper bli stressade.
Ni vet att ja gör mitt bästa och försöker hjälpa er så mycket jag kan :/
Fick en chokladkaka av jenny här om dan men känner mig inte direkt värd den
för dagen efter blev det knas när ja skulle ta barnen när dom jobbade.
även om vissa tycker aa men de  juh bara en chokladkaka för 20 spänn så e de mycket för mig och så knasar min panik som tack lixom.

Jag får endå inte ut det jag vill ha sagt i detta inlägg endå men förlåt jenny och tobbe och förlåt cryylv.

Nu blir det att sova för imorgon ska jag ta barnen från kl 7 på morgonen.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Det är inte ditt fel & du är värd chokladen, Elin! Du är världens bästa, tänk på all hjälp vi fått utav dig, vi är inte värda DIG!



Jag hoppas verkligen du kommer imorgon..Har massor att göra direkt när jag kommer på morgonen, ska hinna duscha & mata en som ska iväg så jag får verkligen inte komma försent :/

Har pratat med Liam att han ska visa dig vägen till skolan också, sen kommer jag ju direkt när jag slutat. KRAM!

2009-08-23 @ 21:51:31
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: eme

Vi kan juh ta varann i hand för paniken fuckar mitt liv som fan just nu :( Hoppas det känns bättre snart. Kram!

2009-08-23 @ 22:25:33
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skickar styrkekramar!!! KRAM!!

2009-08-23 @ 22:49:05
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom älskar dig endå! Du är värd så mycket Elin, tänk bara alla du hjälpt med din musik, även mig! Det är vi alla så otroligt tacksamma för! Det är inte ditt fel att du har paniken och ångesten, eller någon som har den! Du är värd så mycket mer! TACK Elin för allt!<3

2009-08-23 @ 23:13:22
URL: http://emmz91.blogg.se/
Postat av: Janpan

Åå :/ hoppas du känner dig bättre snart! en stooor kram till dig!

2009-08-24 @ 13:27:54
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

elin det känns som det är svårt ibland. men en dag kommer du bli frisk. jag är på god väg att faktiskt bli frisk. men jag har en dröm kvar & det håller jag för mig själv. ta hand om dig elin!

2009-08-24 @ 20:41:46
URL: http://emmautanh.blogspot.com
Postat av: Superhjälten

Men älsklingen! Jag saknar dig med, det vet du <3 Jag ska försöka att komma snart. Du vet att du alltid har mig vid din sida, även om det inte är fysiskt så är det i hjärtat! Jag vet att inget känns som det brukar, men du kommer att vänja dig. Du kanske inte tror det nu, men det kommer du. Och du kommer bli bättre! Det finns ingen backe som går spikrakt uppåt. Det finns alltid avsatser och gropar, men fortsätter du gå framåt så kommer du snart till toppen. Det lovar jag <3 Jag älskar dig syster <3

2009-08-24 @ 22:10:56
URL: http://emmasuperhjalte.blogg.se/
Postat av: iida

Du är bästast. Nothing left to say.

2009-08-25 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0