Det gör ont i mitt hjärta

Jag e så jävla arg och besviken men de som tar mest e att jag får ont i hjärtat av detta.
Tycker så jävla synd om Tobbe, Jenny och barnen som måste bo i en övergångslägenhet, som dom gjort hur länge som helst nu. Bara för att ett psyko inte tar sitt pick och pack och drar och trycker upp sin yxa där inte solen skiner.
kasta ut fan skapet nångång han e juh för fan redan vräkt och gjort tillräckligt med skada. Nu är det faktiskt dax att bry sig lite mer om dom som inte ställer till det.

Jag vill kunna hjälpa men jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa dom och det gör ont i hjärtat.
Jag hatar när alla människor är ledsna, men speciellt människor jag bryr mig om och älskar.
Ni vet att jag finns och tveka inte för  jag ställer upp till 100% dag som natt, vad det än är <3


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag är bara uttråkad, lider av tristress (stava.se) & längtar hem.. :(:(:( BAJS!

Tack för att du finns! Det var roligt när Liam pruttade i din mun ^^,

2009-02-11 @ 20:56:25
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Janpan

ah de är helt sjukt! hur länge har dom inte bott där nu ? :O helt cp! dom borde fan slänga ut gubbhelvetet!

2009-02-14 @ 15:48:32
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0