Busiga barn


Jag var hos brorsan och Jenny idag och lekte med barnen och blev bjuden på mat.
Så fort jag kom innanför dörren började Liam prata om bion och var mycket gladare idag vilket gjorde mitt hjärta varmt igen :) det värsta jag vet är när brorsbarnen e ledsna, de skär rakt igenom hjärtat. usch.
mycket bättre med glada och vilda och tjatiga barn :D
Jämt när jag leker med dom tre blir alla helt vilda, alla utom Leon. Jenny sa att han har inte lärt sig att man ska bli helt vild när man leker med faster ^^ jag har inte tänkt så mycket på att de blir "vilt" när vi leker. så länge jag får dom att skratta och må bra får de bli hur vilt det blir. vill juh att allihop ska minnas när dom blir äldre hur roligt de var när dom lekte med faster :)

Snodde Lite kort  som jenny tog på mig och barnen idag :

Alla Barn på Eliiiiin:



Bus och gows:


Geif en puss din buse:


Jag älskar dom mer än livet <3


gaaaaaaaaaaaah jag ska sova nu men va fan jag e nervös inför i morrn?
men jag fattar inte varför, det kanske beror på att jag inte träffat Jimmy på en månad typ.
wiie så mysigt det kommer bli att få vara med han igen :D jag e kär ^^ låt det bli imorgon nuuuu :D

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Han lär sig tids nog, Leon :)

Du är världens bästa faster som finns!!

2009-02-14 @ 18:21:51
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Emma

du är utmanad , läs mer i bloggen ! :)

2009-02-15 @ 21:22:30
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0