Gratis biljetter och feta människor

Jag fick gratis bio biljetter av Christer igår :D väntar bara på att dom ska slinka in igenom brevlådan :D
tack så jättemycket igen :D

Idag har jag vart hemma hos mamma och pappa  hjälpt dom med datorn så internet ska funka hos dom så blev jag bjuden på mat :)
sen åkte vi och handla mat och en ny matta till hallen och nya gardiner till sovrummet, jag trivdes inte med dom jag hade så nu e det gjort oxå nu känns de bättre att se sovrummet :)
jag ska ta tag i och skicka in papper till öbo så dom kan tapetsera om och så jag kan få måla om i sovrummet, jag ska ha samma som jag hade förut :)

Just nu kollar jag på 3an på generation fett... mysiga människor... vill man inte va så fet så sluta ät massa fett.
och det e juh inte som att dom vaknar upp en dag och blev tjocka över natten.... usch..

fan va sugen jag blev på mc donalds nu ;)

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Generation Fett. Jag trodde det var nya program men jag har ju redan sett dem :(

2009-01-09 @ 12:05:44
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0