Jag jämförs med en hund

la la laaaa snart ska vi se film och mysa ner oss i sängen med godis och The elephant man. så gammal film men den ska bli intressant och se. efter ca 30 min slit frn både min och Jimmys sida funkar äntligen sub på den.. vi var bara tvugna att göra om filerna lite, hata när folk fixar subs som inte ens fungerar då e de inte lika roligt med xvid längre :P
Men men nu e det fixat iaf.

Vi var hos Jimmys kusin Johan ikväll och hälsa på och det första Jimmy gör är att skrämma slag på hans son Liam när han skulle ställa in högtalarna. de börja pipa som fan och Liam blev jätte ledsen, stackars liten :/ han e ungefär i samma ålder som Leon.
hur som helst så la hans mamma Therese honnom sen fikade vi och försökte kolla film men ingen var tyst så då kolla vi tv ist och pratade. haha Therese och Jimmy började prata hund eftersom Jimmy haft sin hund Inca.
jag vet inte hur hon kom in på det men hon sa iaf
Therese - Är det inte ensamt nu då när du inte har Inca längre?
Jimmy  -jo det e det
Therese- jo fast nu har du juh Elin ifs.

Jag jämförs med en hund, tackar ;) haha

man förstår juh hur hon mena men de kom ut lite fel haha.
Jag vill verkligen ha Johan och Therese hus, det är så jävla fint.. sjötomt och helt sjukt snyggt hus med as stora fönster och designat så jävla snyggt med hur högt i tak som helst och stora ytor men endå mysigt.
 
Efter vi vart där åkte vi hem och Jimmy lagade lassangette åt oss medans jag diskade :)
det blev jätte sen mat idag.. 21 :O de känns i magen för de svider lite.

Jag har fått för mig att vi ska upp tidigt i morrn... jag har den känslan i kroppen fast jag vet att vi inte ska någonstanns.
Det känns som att vi ska åka och handla nånstanns.. jag e knas.

ne nu vill jag se film och äta godis. ska bara vänta på att Jimmy blir klar med COD

Kommentarer
Postat av: Mats Eriksson

2009-01-03 @ 09:05:40
Postat av: Mats Eriksson

När jag tänker efter så är du ju lite lik Lassie :)! MvhME/Mats

2009-01-03 @ 09:07:18
URL: http://matseriksson.blogspot.com/
Postat av: KalsongMorsan

du jämförs med en hund & din bror ÄR en hund ^^

2009-01-03 @ 12:03:37
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: F.N

Kul blogg :)

ha en jätte bra helg ***

2009-01-03 @ 16:27:40
URL: http://linnetlinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0