Karlstad

Efter Tobbe hade hämtat barnen kom Therese och hämtade upp mig så åkte vi till Karlstad och träffa Baso och Neo :)
Vi skulle dit för att hämta mixerbordet som Baso så snällt gav bort till mig för att mitt är trasigt :D TACK :D
vi stannade inte alls länge, Therese var jätte trött och bakis... så går de när man e på krogen och super upp alla sina pengar och inte kan gå efter.

Hur som helst så var det trevligt att få se människan man gjort musik med så länge :) 
Neo blev min nya lilla polare, jag tror han diggade mig efter att vi lekt "tack och varsegod" leken ca 123334 gånger
( han gav mig hans nappflaska och sen ville han ha den igen o så  fick jag den osv osv )

Men hans katt är cp skadad haha jag blev skit rädd från början... vilken fjant jag e men den e knas och bitts och rivs och lekte med Therese röv... det kan misstolkas men då får det göra de :)

Ska se när Johan skulle upp så kan man kanske hänga med till Karlstad så kan ja stanna längre och hinna recca en låt oxå :)

Nu ska jag trycka aphuvudet i kudden.
god natt

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha! varför lekte den med hennes röv??



vi knackade & bankade på fönstret för barnen ville vinka men ni båda var dövöron!

2009-01-11 @ 01:27:57
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Baso

Haha, lugnt - jag fick ju en bautasten ^^ ska bli kul att spela in nåt sen ^^,

2009-01-11 @ 09:25:09
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Anonym

Aphuvudet i kudden hahahaa

2009-01-11 @ 16:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0