Korvar i badkaret och rånare

Idag åkte jag hem igen. Jag och Emma tog en sväng förbi Jenny och Tobbe för jag ville ha min bärbara dator Tobbe vågade inte gå ut för han e jätte rädd för gubben mitt emot, han går på droger och går lös med yxa och grejjer lite då och då. Hur som helst så gick vi upp ist... Tobbe kom och öppnade och Marlon stod i hallen och pratade in mot badrummet så jag satte mig på huk och strök han över ryggen.. så kolla han bak och blev jätte blyg och chockad, lille gows.
så kollar man in badrummet jag trodde det bara var Liam som bada...
och jo Liam badade med 2 andra korvar haha Jenny och Leon oxå.
ooops inte meningen att trampa in när Jenny sitter där helt näck i badet man såg juh bara ansiktet men endå usch..FÖRLÅT Jenny.
Tobbe hade kunnat stänga dörren han visste juh att vi kom knasiga bror.

Marlon visade mig hans julklappar han hade fått och blev mindre och mindre blyg. så kom Leon ut ur badrummet och tittade förvånat på mig som om han undrat var jag har varit under en så lång tid.. sen kände han lite på mig i hela ansiktet och håret och sen fick man ett leende tillslut :D

Sist men inte minst hoppade Liam ut ur badrummet och då blev det krig med svärd.
Marlon skulle bara döda alla hela tiden hehe och Liam bara skratta.

Vi stannade inte så länge Emma ska juh till skolan dagen efter. Marlon ville inte att jag skulle gå hem...
Han såg lite förundrad ut när jag sa att jag skulle åka.. han såg ut att tänka typ:  
"meh du har inte varit och lekt med oss på evigheter och när du väl kommer ska du åka på en gång"

Vi kom överens om att jag skulle komma imorgon och hälsa på och det ska jag :D jag har saknat dom så mycket :D


Innan jag åkte hem idag så var jag och Jimmy och Jimmys bror Fredrik och Fredriks tjej och deras son och Jimmys morfar bjudna på mat hemma hos Jimmys Mamma och Riber.
Den damen kan laga mat vill jag lova, jag kommer inte ihåg vad det var för kött men jag tror de var rostbiff. med sån hackelback potatis eller vad det heter och sås och grönsaker  :D
Efter det blev tårta gjord på glass och maräng :D det var såååå gott :D
Dom e så roliga deras familj, säger jämt knasiga saker mest Riber som håller på och jag bara skrattar :P
Jag e hövligast av alla där har jag fått reda på idag.
jag tackar för maten och grejjer som jag trodde alla gör men inte då.. de e tydligen bara jag som tackar för sånt.
klart man tackar, jag skulle få jätte dåligt samvete om jag inte tacka för maten eller om jag får något spelar ingen roll vad.. de har jag alltid gjort hemma och har lärt mig att man tackar för allt man får så de skulle bli konstigt om jag inte tackade. Hur som helst så var det trevligt :)


Så sist för nu orkar jag inte skriva mer :P Min konsum blev rånad i förrgår :P
http://www.utryckning.se/index.php/2009/01/05/pistolman-ranade-konsum-hoglundagatan/#more-8891
(länken öppnas i nytt fönster)
Fredrik med snyggaste kommentaren:
- Fan då kan jag juh inte skylla rånet på dig för du var i göteborg.. fan oxå.
Schyst polare det där. :)

Nu ska jag sova. imorgon är det goows barn :D

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

inte ditt fel ju, Tobbe som är så noga med att jag inte ska gå runt i bara trosor när hans kompisar kommer ;)



Blev inte samma konsum rånad för ett tag sen, innan? har för mig det..

2009-01-07 @ 07:45:07
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Eme

Klart man tackar för det man får. Jag skulle också få dåligt samvete om jag inte gjorde det.

Är alltid noga med att tacka för maten om jag ätit hos nån lr tacka för skjutsen om nån skjutsat mig osv :P

2009-01-07 @ 10:46:29
URL: http://emelie-stroem.blogg.se/
Postat av: Baso

Nej du har alibi ^^ hööhöö.

När kommer du hit då ?

2009-01-07 @ 11:26:26
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Baso

hahaha :D 170 lång. Det kan inte vara du! inte ens på styltor!

2009-01-07 @ 17:09:24
URL: http://baso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0