Lördag

2 av pojkarna har sovit här i natt. vi låg alla tre och trängdes i min dubbelsäng. Tur att ingen är speciellt tjock så de blev inte så trångt :) bara när Marlon slängde armar i ansiktet på mig och ben på Liam :P

haha i morse när jag gjorde frukost så satt Liam och Marlon och kolla tv så hör man liam skrika till:
Liam: - ååååhhhhh nej vad äckligt
Jag: -vad händer?
Liam: -Marlon stoppa in en penna i näsan
Marlon: -förlåt
jag skrattar för mig själv men kan inte hålla mig så tillslut börjar alla tre skratta.


Marlon var glad i morse sen blev allting helt plötsligt jätte jobbigt för honom och allting var jätte fel och han skrek och grät och slog på Liam och Liam blev irriterad.Så jag tog upp han och pratade med han så var det bra en stund.
Nu börjar han bråka med Liam igen så nu får jag släppa datan.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha xD "förlåt"

Marlon är sur & tvär här också, men vafan..Aldrig en lugn stund :) Det är som det ska vara!

2009-01-10 @ 15:48:42
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: elsa

HAHAHA, "förlåt" :(

haha för söt

2009-08-03 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0