Helt vanlig dag

Jag var med Emma ute vid Marieberg idag på bauhaus vi skulle kolla efter lampor.
det var lampor överallt helt sjukt mycket lampor blev snurrig i huvet av allt springade fram och tillbax och titta in alla 16 gångar med bara lampor.
Jag hitta 2 blommor där oxå som jag köpte med till mamma, hon blev väldans glad :)
Dom har juh bjudit mig på mat i en vecka nu så lite mer än ett tack ville jag ge :)
 det blev lek med brorsbarnen idag oxå, Marlon ville mest ha mig för sig själv för det e juh  hans "Lellin" söta barn.
Pratade lite med Liam om vad dom gjort på dagis och busade med han och lekte med Leon.


        


Jag passade på att sola i mitt solarium som fortfarande står ute hos mamma.. jag brände mig på benen som fan och känner mig fortfarande helt jätte varm och jag känner själv hur jag luktar solarium och läpparna smakar de... får bli att duscha imorrn innan jag och Emma åker neråt i vårt avlånga land.

Nu ska jag få i mig nått att äta spela lite och sen blir det sova så jag orkar upp :)

Kommentarer
Postat av: Janpan

gratis är gott ;) haha jag får försöka bo hemma så länge som möjligt hah ;P fast de vill jag inte. :D haha ha de så skoj i gbg :D och svar på dina frågor kommer senare :

2009-01-16 @ 13:04:23
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Mats Eriksson

Du får försöka tänka positivt, dina ben är ju inte så långa, MvhME/Mats

2009-01-17 @ 20:41:29
URL: http://matseriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0