Västkusten

Så är man på västkusten då. vi har haft en enda dag med fint väder och egentligen är det sagt att vi ska åka hem idag men vi bestämde igår att vi stannar till på tisdag ist för det ska vara fint måndag och tisdag :)

Jag orkar inte skriva nått långt inlägg men lägger upp lite bilder.
På talangjakten kom jag till final men inte längre.
Juryn tog mig till final och öborna röstade fram en ö bo som vinnare ^^
Jag hade skit kul och lilltjejen på 11 bast som vann hade en gudomlig röst... man rös upp i huvudet, helt sjukt.
Det fetaste på denna talangjakt e att allt e live... de e sån känsla att köra allt live ist för o ha beats på skiva... så jävla mycket roligare är det att jobba med ett band :)
 



















Idag e det kasst väder, fast det regnar iaf inte så vi får se vad det blir att hitta på idag.
Marlon står och tjatar om att få fiska krabbor och Leon springer runt och skriker mamma så det är nog dax att sysselsätta dom snart annars springer dom snart på väggarna :)
Emma e så knas haha fast man kanske blir det av att bo så här? haha Emma för fan sluta se så mätt ut ;)
Nu skulle hon o jobba.. tack för de ;) hehe Putte e som putte alltid e och jag gillar att va här.
jag trivs i göteborg eller ja nu e jag utanför gbg men jag trivs i dessa trakter :D
skulle lätt kunna tänka mig att bo här i framtiden :)

Kommentarer
Postat av: Janpan

fina bilder :)

2009-07-19 @ 11:43:00
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Baso

Du har glömt mig :C

2009-07-19 @ 11:58:39
URL: http://www.baso.nu
Postat av: wilma

är ett stort fan. asså ja bara undrar om du har gjort en låt som heter aldrig mer? hitta en låt som hette så med shorty men den finns typ inte på din frizon sida..

2009-07-19 @ 23:25:05
Postat av: Emma

haha , jag är inte ens mätt elin. hungrig som fan just nu :( buhu, haha .. bra flytta hit kvinna !

2009-07-20 @ 01:24:58
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0