Hejdå Emma :'(

Igår var sista gången jag träffade Emma innan hon flyttar till Halmstad.
Det kan vara svårt att förstå för andra hur det påverkar mig att hon flyttar.
Ska jag vara ärlig så bokstavligt talat krossar det bitar av mitt hjärta.
Varför kallar jag henne min superhjälte? vet du inte varför har du aldrig haft den vänskapen.
Även om du säger att du har desamma med någon är det 200% olika endå.
Jag tror inte att två andra människor på denna jord kan stå varandra så nära.
Jag har svårt att se att det finns någon i världen
som har har den vänskapen jag och Emma delat i 25år, hela livet.
vi kommer att ses nästa gång innom 3 månader, gången efter det? vem vet.. 6 månader ? 1 år ?
En stor bit av mitt hjärta har lossnat, den biten som är du kommer följa med dig.

Jag har varit orlig över hur det ska gå för dig, hur du kommer ha det.
kommer du må bra? kommer allt funka?
Men när jag ser dig med Fredrik faller svaren på plats.
Jag vet att du kommer ha det bra, du kommer vara lycklig och han kommer ta hand om dig.
Det är allt som betyder något.. att jag vet att du har det som är bäst för dig.
du vet att jag släpper allt och är i Halmstad innom några timmar om vad som helst händer.
Jag vet att du e orlig du med men du vet att jag klarar mig, det gör jag alltid på något sätt.

Nu vart det min tur att gråta...

Jag har vetat länge att denna dagen skulle komma
 jag har bara valt att ignorera känslorna över det  :'(


I feel your pain, you feel mine
go inside each others minds

god gave you shoes to fit you
so put em on and wear them
be yourself
be proud of who you are and even if it sounds corny
don't ever let anyone tell you you ain't beautiful



Jag älskar dig :'(


Kommentarer
Postat av: tiger

jag kan inte säga att det är lika.. men att ha spec. "band" är det bästa man kan få.. mitt hjärta krossades när jag inte fick ha Elliot kvar i mitt liv.. Jag har Aldrig å då menar jag Aldrig känt något så starkt i hela mitt liv, som jag å ellis hade.. jag vet han har det bra å så.. men han är inte min.. å det gör ont.. :(

2009-06-03 @ 21:46:10
URL: http://b0u.blogg.se/
Postat av: kalsongmorsan

*KRAM*

2009-06-04 @ 23:33:22
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Prinsessan

Det gör mig ledsen med, tro mig. Men du får inte tro att det kommer gå ett år innan vi träffas! Absolut inte. Och saknar du mig allt för mycket så är det bara att komma ner. Jag vet att det är långt och så, men det kan vi alltid lösa. En bit av mig stannar kvar här med dig. Och det kommer aldrig att försvinna. Du är ju min bästaste ju! <3 Jag älskar dig

2009-06-06 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0