Jag ÄR felkopplad

Dagen började juh inge trevligt idag..
 jag har legat i sängen hela dagen mår så illa och e så skum i skallen.
jag e typ domnad i hela huvudet och ja har domnad och stickningar i fötterna och armarna och e jag e så jävla yr...
jag har inte ens klarat av att röka eller äta.. då e de illa mina vänner...

Men jag tror de börjar på att ge sig nu så de e dax att få ta första ciggen för idag snart och få ner nått i magen.
Fan va jag längtar till på fredag.. jag har väntat på denna ögon läkartid i 1 år snart och nu ska jag äntligen dit och jag hoppas de e mina vibrerande ögon som e felet haha...
Ärligt jag ÄR felkopplad.. de e fan alltid något som e fel på mig haha...
När e de min tur att inte ha nått fel på mig alls? haha

Röka var det ja....




Kommentarer
Postat av: hangy

haha nä du är inte felkopplad , frånkopplad däremot

2009-06-09 @ 19:43:16
URL: http://krav-maga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0