Sol...sol...sol

Igår var det sjukt varmt och idag e det sjukt varmt och jag har bränt både knäskålar och bröstet :D ME LOVE :D
de e alltid en "tävling" här om att bli brunast och ja just nu leder jag :D Jenny hatar mig haha :P
Iida och alvin var här igår så kom Jennys syster Emelie med bebis.
Vi grillade och satt och pratade hela dagen och kvällen. Emelie och iida satt och pratade bebis saker och Jenny går runt och snorar... Barnen lekte och iida och jag hamnade i barnpolen i slutet av dagen ^^
får slänga upp ett inlägg sen med bilder.

Idag blir det att sola en stund iaf sen ska jag med Jenny och barnen till tandläkaren i vivalla.
sen blir det att spendera lite tid i lägenheten på eftermiddagen :)


Marlon ligger här i min säng och kollar på disney och är gowsig <3 men nu ska vi ner och äta frukost :)

ha en bra dag allihop :D

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

DU FÅR INTE SOLA MER! :@



Sen blire en tripp till kebaberna, håll i tuttarna!

2009-06-25 @ 11:01:46
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0