vi bor på landet....

Det där med prick klockan 10 gick la sådär .. jenny och barnen kom ut vid 14 eller 15 tror jag det var haha
bättre sent än aldrig. sitter och lyssnar på musik jag egentligen HATAR .. trance...men Emma får mig tycka det e bra.. ophf!
det finns vissa djs som e riktigt grymma :)
haha kom då och tänka på för några sommrar sen när Jag, Emma och Johan drev om en speciell dj som baitade låtar och skrev sitt namn på och försökte personen göra eget så lät det skit rent ut sagt..
ungefär lika bra som jag var den sommaren på att spela näsflöjt.. det var inte vackert kan jag lova er mina vänner...

Jag måste in till lägenheten senast på torsdag och fixa lite med en ny låt som ja kommer släppa i helgen :)
Så länge folk har tjatat och väntat på en solo låt ;) well snart finns den som gratis mp3 :)

Idag har de blivit att sola hela dagen.. så jävla varmt har det varit och jag har bränt mig nått så in i Helvete på knäskålarna.
men ja bryr mig inte då vet jag att de tar ^^

 Imorrn kommer  min stjärtis och min lill homie aka iida och Alvin ^^ saknar er <3

ne nu blir de ut o ta en cigg :D




Kommentarer
Postat av: eme

wiiiiie, ny låt :D Nu gjorde du mig massa glad :D

2009-06-23 @ 19:57:36
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Janpan

SÅ JÄVLA UNDERBART VÄÄÄDER! BÄSTA DAGEN PÅ LÄÄÄNGE :D

2009-06-23 @ 21:42:34
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: eme

när kommer låten? va? va? va? *tjatrööv*

2009-06-28 @ 18:52:17
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0