GÖNÄTT

jag e helt slut i skallen... men de e  skönt kommer slockna så fort jag stänger ögonen.. sån där skön sov känsla :D
Har suttit på msn hela kvällen med S, de e så nice så ni har ingen aning :D

Såg på Låt den rätte komma in ikväll....
se den inte... världens sämsta film jag önskade bara att den kunde ta slut...
usch vilken bajs film som snodde ca 2 timmar av mitt liv...

Dom säger att den ska vara skitbra!!!
Den är SKITDÅLIG!

mer som en komedi ibland haha så kassa 90% av alla svenska filmer e.


Kommentarer
Postat av: Christer Sundström / Öa

Ja den är verkligen dålig.

2009-03-18 @ 14:41:41
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

den va ju visst bra :D

2009-03-18 @ 18:12:35
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: elza

hej min idol :)

jo jag satt och läste korv jennys blogg , det där "Min minnen och historia" och börja tänka på din "historia". ska inte alls säga at jag vet direkt mkt men jag har många låtar och tror ja vet lite och sskulle gärna vilja läsa din historia och om din familj (dina syskon, familjen korv och allt ) men du kanske inte är den personen som vill skriva ngt sånt ? :) skulle vara jätte uppskattat av många men förstår om du inte vill skriva ngt såndant endå. alla e olika.

2009-03-18 @ 20:23:57
Postat av: Angelica

Har oxå sett den filmen, den SÖG verkligen!

Kollade på den i tre omgångar för att den dels var så sålig, men även har en liten tjejj som inte heller gillar kassa filmer.. hihi

2009-03-23 @ 08:16:14
URL: http://angelicahallin.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0