Gosa med vårtor

Jenny tvingar mig att blogga hon säger att  jag måste blogga för livet så alla vill läsa hos mig.
så nu sitter jag här vid deras dator som egentligen är min dator som dom lånat för att deras e trasig ... hur som helst jag sitter i ruttna 2an i skummaste området och skriver blogg...'

Här står vissa ute på gårdarna helt ensamma och glor mitt i nätterna....
vissa andra springer runt ensamma och skriker at dom är snygga...
andra tittar in i bilen där man sitter och skriker hallå...

kan juh undra om dom satt alla psykfall på ett o samma ställe....

jag är tvingad att blogga hahaha Jenny e massa snuskig mot mig som frågan hon ställde förut:
Om jag river sönder mina vårtor på min hand vill du gosa med den då?
haha hon e snuskig.. och jag avböjde erbjudandet rätt snabbt och nu när jag tänker på det har hon suttit vid detta tangentbordet med sina vårtiga fingrar..... usch.... TVÄTTA HÄNDERNA!!!!!!

Men sen var hon snäll och gav mig en av hennes piercingar så mitt ögonbryn inte växer igen....
det lät fel men ni fattar vad jag menar... bara för att jag bloggar nu så måste Jenny köpa chocklad åt mig när vi åker hem.

Imorgon ska vi och titta på deras nya lägenhet, ska nog med om jag orkar släpa mig upp så pass.. annars åker jag med efter som tittat på den ^^ så ska vi till baronbackarna och börja packa.. aaahh dom ska bo på norr.. nära mig .. jag kan gå till dom ^^

Måste juh ha med en bild på Jenny oxå... så här ser hon ut när hon inte försöker göra sig till utan  e helt normal :)







Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Mina händer som är så knottriga & gosiga, slicka på dem kanske? :P

Kram vi ses imooooorn!!! WEEEEEEEEEEI!!!!!!! för helvete!!!!!!!!!!!!! flytta!!!!

2009-03-24 @ 00:02:58
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Janpan

hahahha vårtorna anfaller ;D Jenny är riktigt söt på bilden ;)

2009-03-24 @ 00:15:50
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Mats Eriksson

Skära i vårtor är inte nåt jag rekommenderar heller! "Opererade" bort några vårtor på egen hand, i båda meningarna :), var väl runt 13-14 tror jag vilket givetvis resulterade i att handen såg ut som elefantmannens hand senare!

<i>MvhME/Mats</i>

2009-03-24 @ 09:16:04
URL: http://matseriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0