Boooring

Jag e värdekass på att skriva.. men jag har juh inget att skriva om?
Jag är rastlös och har allmänt tråkigt... vet inte riktigt vad jag ska hitta på?
känns som att klockan går skit segt och jag verkligen hatar när det kryper så i kroppen på mig som det gör just nu.
men men jag hittar väl på nått tillslut :D

Igår vart det inget vallborg firande för mig. Jag skulle vart med brorsbarnen men saker kom emellan :(
men i morgon får jag träffa dom igen, mina älsklings pojkar <3.
Alla ska på middag hos mamma och pappa imorrn och då kommer lille gows tjejen oxå :D
jag saknar min brorsdotter... jag vill hålla henne och pussa på henne massor :D
Hon är allvarligt talat den vackraste flickan i hela världen. <3







Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Tråkigt att allt sket sig..Hade vart kul att få fira valborg med dig, din fisrumpa! :P

Vi ses imorn & var har du köpt din kokosnötsolja? Vill köpa egen så jag kan slösa & dränka mig i sånt :D

2009-05-01 @ 21:55:36
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0