Jag vet att du är kär i mig

Näää ska inte ge dumjävlar publicitet..
jo om dom vågar visa vilka dom är :D då är det en helt annan sak..

så du blir publicerad om du ger mig ditt namn osv.
 för din informations skull så e jag redan mig själv... och nästa gång jag "landar" e hemma hos dig...
så du kan juh ge mig uppgifter om vem du är så kan jag komma hem till dig och Prata lite :D

 Du är rätt söt vet du med dina kommentarer titt som tätt. J
ag älskar detta lika mycket som jag älskar att få vara en man i ett par tjej skor... (hmmmm)
Problemet e juh det att jag e tjej i ett par killskor... kolla närmare nästa gång... så lång och stor e jag inte ^^

det roligaste är dock att du la detta under dagen med iida och Alvin
och vad det har med ditt inlägg att göra har jag ingen aning om
men du kan säkert förklara det :D

En fråga bara... vad gör du på mina sidor hela tiden om du hatar mig så mycket?
Stackars dig som inte får nån uppmärksamhet alls :(

Jag vet att du är kär i mig och du avgudar marken jag går på... puss på dig ;)

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

nu är jag nyfiken, vem skriver vad?

2009-05-23 @ 01:52:08
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Män i tjejskor, inte så hett, men tjejjer i killskor, ja varför inte?

Alla får väl använda vilka skor man vill, right?

Men hade jag 45 i skor skulle jag nog inte smälla på mig klackskor kanske, inte så hett med skidor på klackar.. hihi

Skit i alla skit kommentarer, de e bara avundsjuka!

Du e grym Elin!

2009-05-23 @ 14:56:43
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0