Tvångsblogg

Hej allihop!
Elin tvingade mig att skriva i hennes blogg fastän jag aldrig ens har försökt ge mig på det här. Så jag lovar inte att det blir intressant att läsa =)
Idag fick man inte bara träffa Elin utan hennes otroligt söta brorsbarn också. De är så söta, och de kommer ihåg mig! Det blir jag faktiskt riktigt impad av =) Träffar dem ju inte så ofta. Till och med Marlon vågade busa med mig. Han var så söt, han pussade på mig och petade sig i näsan och sa:
- Vill du äta mitt snor?  Haha så söt!
Vi är så sociala jag och Elin. Så fort vi kom hem till henne satte hon sig vid datorn och jag vid teven. Jag menar det är ju inte så ofta vi träffas och man skulle kunna tycka att vi borde "umgås" lite mer när vi väl gör det, men vi är vi och det behövs inte =) Vi njuter lika mycket fastän vi inte sitter och intensivumgås :P om det nu är ett ord..hehe

hmm...vad mer kan man skriva om..??

Jag är snart klar med skolan. Det ska bli så himla skönt! Inget mer plugg och inget mer pendlande =) Vilket även innebär att jag äntligen får flytta ner till Halmstad, till min fina fästman =) Fast detta betyder ju att jag kommer flytta ifrån alla mina vänner. Jag har vant mig vid tanken nu, att jag inte kommer kunna träffa Elin när jag vill. Men jag vet att jag kommer komma till Örebro titt som tätt och hon kommer komma till mig och mysa =)
Jag kommer sakna henne något så otroligt. Vi har liksom hållt ihop hela livet och det kommer bli en omställning att inte vara några minuter ifrån varandra längre. Hon är som min syster och jag älskar henne så himla mycket <3

Nej nu har jag nog inget mer intressant att skriva, om nu det jag har skrivit har varit intressant.

Ja just det, jag sa aldrig vem jag är.
Emma är mitt namn. Men ni kan kalla mig Superhjälten =)

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Marlon är som han är..Du glömde nämna Liams brakskit i ditt ansikte! hahahaha xD *SKRATTAR*

2009-05-18 @ 23:50:50
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: eme

Elins superhjälte :D

2009-05-18 @ 23:58:13
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Tess

haha ja eller hur! Det var trevligt att ses här om dagen :)

2009-05-19 @ 00:13:19
URL: http://tjofe.blogg.se/
Postat av: Janpan

ahha äta snor xD

2009-05-19 @ 00:17:31
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0