Packa, packa, packa...

packa skulle jag göra ja men vad ska jag packa...
2 dagars packning blir endå packning för en jordenrunt resa... Det är alltid så.
Men i denna resa åker bara datorn med, xboxet får stanna hemma... hur ska jag klara mig utan de ;)

Jag kanske ska säga att jag ska dra ner till Halmstad och bo hos Emma över helgen.
Mamma, Mormor och min Moster ska ner och träffa Elsa och en liten del till av släkten igen så då hänger jag på.

Jag ska följa med och träffa Elsa på kvällen när vi kommer fram.
Jag tror hon skulle uppskatta de, de trodde mormor med och blev jätte glad när jag sa att jag ville följa med och träffa henne.
Dock skrämmer de mig lite för hon e sjuk och ser inte ut som jag minns henne och jag gillar inte det.
Visst alla människor blir äldre och vi ska alla dö någongång men på nått sätt tror jag alla liksom jag själv tränger bort det och tror att alla ska vara för evigt.


Men tänk så snabbt någon man älskar kan försvinna, hemsk tanke det där.
Synd att inte livet funkar så att om någon ska dö innom familjen... fast ingen vet om de..
så finns det något endå som säger att idag måste jag säga till denna person hur mycket den betyder för en och att man älskar den eller vad man nu vill säga.
Dör den då, ja då behöver man inte gå med tankarna att man aldrig sa det där man ville säga
Varför funkar vi inte så..
fast vad äckligt det vore egentligen för då skulle man juh veta när nån dör...
eller de kanske ligger i det undermedvetna eller på nått skumt sätt att man inte vet om det alls fast man säger rätt saker sista gången man ses .. nu skriver jag helt förvirrande känns det som....

Ja just det, Packa var det ja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0