Jag provar igen imorgon.

Om en speciell pojke jag håller varmt om hjärtat.

Jag ville prata med dig och visa dig allting jag kan göra.
Men jag sitter här och kollar på och förstår inte varför jag inte kan fråga dig om vi kan leka.
Jag önskar jag hade styrkan att fråga, en dag. Kanske imorgon.
Du har säkert frågat mig om jag vill leka, du har säkert försökt bjuda in dig själv i min lek.
Men när jag inte kan svara vänder jag mig om, när jag egentligen vill le emot dig och leka tillsammans.
Jag vet att jag är annorlunda. Jag vill vara som dig.
Jag kunde inte prata idag men mamma säger att det inte gör något.
Jag provar igen imorgon.




Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: janpan

han är en så fin kille, lilla marlon !

2011-02-03 @ 11:24:31
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: eme

fick tårar i ögonen när jag läste detta.



Han är eran Marlon och det räcker så, mer än väl!

2011-02-03 @ 22:01:50
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dina låtar♥ Kolla gärna min blogg ;)

2011-02-05 @ 19:29:44
Postat av: Anonym

berörd

2011-02-16 @ 23:22:18
Postat av: bella

hej! asso jag älskar verkligen din musik så sjukt jävla bra! fattar inte hur du kan va så jävla bra men ah xd

hur gammal är du? ^^

kram bella ;D

2011-02-21 @ 21:56:32
URL: http://levdittegetliv.devote.se
Postat av: Olivia

Hej! Jag undrar om det går att få tag på låten som du gjorde förut. Den hette något med "du kan vara min prins"?

2011-03-06 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0