Hos dig är jag hemma <3

Vart ska jag börja.. vad ska jag skriva...
Jag knappt sätta det i ord för det är så mycket bra tankar, så mycket bra känslor.
Jag har börjat leva mitt liv, har sakta börjat krypa fram ur mitt skal och vågat ta väldigt stora steg framåt i livet.

Jag spenderar livet med mitt livs kärlek Stefanos och kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig i mitt liv mått så bra. Jag ser fram emot att få dela resten av mitt liv med världens finaste man <3
I sommar ska vi 2 åka till Grekland och jag känner på mig till 100% att det kommer bli mitt livs resa.
Efter det blir det att åka till Finland i några dagar och det bästa av allt är att vi ska förlova oss.

Jag visste inte att man kunde känna så mycket kärlek för någon, det är helt galet hur mycket jag älskar dig.
Jag älskar varje del av dig, alla dina sidor, din humor, ditt sätt att vara på, hur du pratar och skrattar, dina tårar, ditt söta ansikte och varje cm av din kropp.
Jag ger mitt liv till dig och när utredningen och behandlingen är klar så flyttar jag ifrån min hemort för att starta ett nytt liv med min älskade fästman och Neo, jag fick med en liten tjatröv på köpet när Steffo och jag blev tillsammans ;) Jag tycker om Neo väldigt mycket och han säger till mig att han tycker om mig, vilket märks på honom oxå lille sötlöv <3





Kommentarer
Postat av: S

Säger bara <3

2011-05-18 @ 20:33:10
Postat av: Eme

Åh vad roligt Elin! Är glad för din skull, all lycka till dig! Kraaaam :D

2011-05-19 @ 15:49:11
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: janpan

vad roligt att läsa Elin! kan inte annat än att gratta dig. och önska er lycka till! kraaaam

2011-05-20 @ 18:52:09
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Elin

Försök hitta nån bild, nån status eller nåt blogginlägg som Hon Eme eller Janpan INTE kommenterat. Hehe. Går inte hitta nåt, samma med Jennys inlägg.

2011-07-31 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0