Dagens 10

Eftersom det går segt här får jag väl tänka ut en ny taktik ;)
Jag kör en  Dagens 10 lista några dagar och se om det släpper lite så jag kommer igång igen att skriva.



DAGENS MÅENDE:
Sjuk.....

DAGENS VILL HA:
Halstabletter

DAGENS PLANER:
Ja dagen har gått nu planerna var väl inte många mer än att vila.

DAGENS BÄSTA:
Det är fredag :)

DAGENS SÄMSTA:
att jag e sjuk

DAGENS HUMÖR:
Lite halvt nere för att vi inte kunde åka till Örebro idag. Annars är det awesome :)

DAGENS LÄNGTAN:
Brorsbarnen <3

DAGENS FUNDERING:
Varför jag o Emma egentligen jobbade hos riksbyggen några dagar en sommar för mycket längesen?

DAGENS LÅT:
Sam-E - Ett sista farväl

DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE:
Star Trek ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ursäkta jag har en fråga, vart har du låten "Vårat Liv" eller vad den nu heter, har hört den förut hade den på min mobil men den mobilen blev stulen nu hittar jag inte den låten, älskar den låten för den handlade om exakt de livet jag lever/levt! Fick den av en kompis men kommer ej på vem...Om du fattar vilken låt jag menar så borde du lägga upp den på youtube eller något för jag vill gärna ha den.. det var ett tag sean man lyssnade på den!!

2011-10-14 @ 02:40:32
Postat av: dessieknasya0

Tjah Shorty, du... Jag undrar.. Om du skulle kunna langa över "det finns ingen" till min mail. Hittar inte låten på youtube. Och du.. har tagit bort den från frizon. Och.. Ja så.. Vore schyst , shaarå / dessieknas.

2011-10-25 @ 17:36:39
URL: http://www.nattstad.se/mrsdessie
Postat av: Emma

Eller hur, det undrar jag med! Haha kan inte ha varit länge, och vad gjorde vi egentligen??? =P

2011-10-30 @ 01:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0