Den som väntar på nått gott!!

jag  sa november, har en klar men ej inspelad.
satte press på mig själv för jag vill, inte för att göra någon besviken eller arg osv.
Jag ska ta mig i kragen och spela in.
 
detta skrev jag på  facebook för några dagar sen:
 

"Hej alla som frågar och undrar över min musik! Här kommer svaren. Jag har inte haft tiden att göra musik på ett par år, jag satsade fullt ut på att bli fri min paniksyndrom och har kommit oerhört långt! Jag började skriva musik igen för 2 år sen, men för lite över 1 år sedan dog en person som stod mig oerhört nära och efter det har jag inte kunnat skriva något alls, jag har försökt på alla sätt men det var meningslöst! Nu kan jag skriva smått igen, men  jag vet inte hur lång tid det kommer ta för mig innan jag kommer kunna spela in min musik. När jag väl kan  så kommer jag göra det! Och jag hoppas det blir snart :) "

 så det kommer, var nere i en djup svacka men är på väg igen för pressar jag det slänger jag det. Det är sån jag är, jag tror jag slängt över 50 texter under våren  till idag. Jag vill att det blir bra, jag kan inte släppa allt för vissa hemligheter förblir dolda föralltid och det är väl mest de jag skrivit om! 
 
Tappa inte hoppet om mig då jag själv aldrig gör det. Ska kolla igenom alla studio saker i veckan och börja :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0