Lördag och bus

Jimmy åkte hem idag, det känns bajs men vi måste vara ifrån varandra lite annars blir det bara massa irritation mellan oss och båda vill juh vara glada och må bra av varandra.
Det funkar inte att vara 24/7  när ingen jobbar, då vi är med varandra heeela tiden i flera veckor. det hade varit mycket annorlundare om han jobbade på dagarna.
Men men nu har han åkt och jag ska åka till han den 19e eller 20e så alla som undrar vart jag e hela tiden vet nu att jag  e hemma tills dess :)

När jag sagt hejdå vid tåget så fick jag skjuts av pappa till Jenny, Tobbe och barnen. Jag möttes av en Krypande Leon som klättrade upp på mina byxor och sa hej på sitt sätt och två små andra gows barn som precis skulle äta glass :)

Vi spelade basket och lekte ett, två, tre, rött ljus och sjöng och kollade på julkalendern...
Jag fick ångest av den julkalendern, jag klarade inte av att titta på den så jag bara pratade hela tiden och störde dom andra som kollade på den typiskt mig när jag inte är intresserad :P
Tobbe och Jenny bjöd på mat oxå fläskfile och pommes *mumms* 
Efter julkalendern och att Jenny gjort kaffe sa hon att Tobbe undrade om jag ville att Liam skulle följa med hem.
Så jag frågade han och han sken upp och ville åka med och sova hos mig :D

så nu sitter vi här. vi har precis delat på en pizza och kollar på sune och äter lite godis :)
Liam satte i halsen förut och jag höll på att få panik för vi fick inte upp de.
hans läppar började bli blå så han fick ta i det värsta han kunde och jag slog på ryggen så tillslut fick vi loss den.
han blev jätte rädd men det gick juh bra tillslut :) jag är super faster *truttuti tuuu* :)
Jag blir alltid panikslagen när någonting händer men det funkar inte när de e barn då blir juh dom ännu räddare.
man måste vara lugn även om man e panikslagen inne i sig så får man juh inte visa de.

Han är så söt han sitter och skrattar åt allting jag säger och allting på tv och gosar söder min soffa :D
vi ska väl sova sen när sune är slut så de inte blir lika sent som förra gången :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0