Sjukhuset..

Jag ringde sjukvårdsupplysningen och hon jag prata med tyckte att de inte lät bra eftersom jag knappt har känsel i fingret och att de e skevt. 
hon trodde att de kan vara en spricka eller liknande.
 så hon sa att jag måste in med fingret för att kolla upp de ifall det är så, så jag inte får komplikationer med fingret.
Men eftersom jag inte e skriven här i göteborg så fick jag nummer och så till axess akuten i Göteborg.
så vi ska dit imorgon så får dom kolla upp det..
men jag hoppas dom inte kommer sticka hål på mig  för att det e så mycket blod i fingret :/
jag HATAR blod och nålar :/ men det visar sig i morgon. jag skriver då hur det gick imorgon.

Jag lånade Jimmys kamera men de gick juh inte att ta kort med den :S
det syns inte alls man ser juh bara att den e skev.  ge hit en systemkamera haha

ska se om jag kan få in bilderna från telefonen ist..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0