Som fisken i vattnet :D

Nu har jag tjatat på Jimmy att vi ska se film och sova i en halv timme snart men han e helt inne i sitt spelande *kasta snorbusar på han*
Vi var o hämtade hans bror vid 12 på avenyn, han hade vart ute med jobbet och käkat julbord eller vad det var.
haha han e en sån som kan säga saker som han egentligen menar väl men andra kan missförstå och blir sura. men jag tycker han e snäll och kommer de nått sånt så förstår man juh vad han menar med det låter så kul så man måste skratta :P  han ville att vi skulle komma ner imorrn o hälsa på han och simon så vi får la se om vi gör det :)
vi ska först till Jimmys kusin för jimmy ska hjälpa han med nått med högtalare.

Jag trivs mer och mer här nere varje gång jag åker ner,
Jag älskar verkligen Jimmy och allt han innebär. både de bra och mindre bra sidorna han har. 
Hans familj är lätta att ha o göra med och dom har en skön attityd och är precis som man ska vara, sånna människor jag gillar.
Jimmys lilla 1a e som våran bunker, just nu en krigsbunker för de e stökigt men det blir det ändrig på imorgon.
Jag känner mig trygg i jimmys hem och räknar inte dagar som jag gjorde innan utan tar dagarna som dom kommer, vilket e så jävla skönt.
Vi kommer överens (för det mesta) haha och han trivs att ha mig hos sig.

Det enda som saknas e familjen karlsson, det e nog det enda jag saknar när jag är här nere.
Emma är endå i Halmstad så hon finns inte på hemmaplan alls.

Sen finns juh mina andra vänner på hemmaplan med, klart jag saknar er oxå men på ett annat sätt,
alla har sina skolor och jobb och de e ytterst få gånger jag ser er så då blir det annorlunda.
Eller så e det väl jag som inte är tydlig eller hör av mig för jag vet att jag är sämst på det och kanske ska bättra mig?.
För NU KAN JAG vara ute och göra saker.. jag kan följa med till ställen så länge det finns en bil, jag kan åka hem till er och umgås för jag mår så pass bra.
Men sen finns de juh en liten hemlighet men jag vill inte ta det så här på bloggen och det gäller alla mina vänner, emma vet men inte ni andra så vill ni veta efter ni läst så fråga mig för jag har nog inte modet att bara säga det rakt ut.



Kommentarer
Postat av: Eme

nu blev jag nyfiken, vad för hemlighet? :P

2008-12-21 @ 11:27:04
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0