Filmkväll

Japps det har vart filmkväll här med Mikey.
Precis när vi skulle börja kolla på filmen så ringde Jenny och hade en hoppandes och gråtandes liten Liam som ville sova här.
Klart han får det. vi hade juh pratat om det bara att alla glömt bort det.
Så han kom och fick spela PSP för filmen jag och Mikey såg på var ingen som Liam skulle se :P

Det var längesen jag såg en så igenomtänkt och bra skräckfilm. den var sjukt bra.
The uninvited heter den. se den om du vill se en bra skräck med bra handling :)



Så nu sitter vi här jag och Liam.
JA det e sent jag vet men vi ska hoppa isäng nu iaf Liam för han håller på att somna på soffan.
Han sitter och kollar på cartoon network.. ja klockan e 23 någonting på kvällen.. och?
hemma hos faster e det speciellt och mysigt och man får vara uppe länge och äta chips och dricka massa cola och spela tv-spel och kolla tv och film. jag vet att jenny och tobbe inte bryr sig om de heller för dom vet att jag tar hand om han på bästa sätt.
Jag vet att Liam kommer komma ihåg de gånger han sov hos mig och kommer minnas dom som roliga så om någon vill klaga gör dig inte besväret...

Dax att sova hoppas alla haft en trevlig helg än så länge :)

Kommentarer
Postat av: eme

Klart de ska vara speciellt när han e hos faster :D Och det är ju som sagt helg så ni kan sova länge imorrn :D godnatt på er :)

2009-04-19 @ 00:17:10
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Försvara dig inte, hos faster ska det vara speciellt & mysigt. Bara din & hans tid, som sagt han kommer minnas det lääänge.

Kram på er!

2009-04-19 @ 00:39:18
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Emma

finns den filmen att ladda ner med svensk text? :D vart isf :P

2009-04-19 @ 15:25:52
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0