Jag känner doften av dig



Jag kände nyss doften av dig <3
Det har hänt flera gånger och varje gång blir jag lika lycklig för det stärker mitt inre till 1000.
Känns som att du är här just nu och kan jag bli mer än lycklig då? Klart jag blir ledsen med för jag får aldrig mer se dig igen. Kampen med tankarna om att jag aldrig mer får se dig....det gör ont i mig.
Än en gång känns det som att det var igår telefonen ringde och hela våran värld vändes upp och ner.

Jag saknar dig så mycket att ord inte ens kommer i närheten och jag önskar och hoppas att jag en dag får träffa dig.
Jag tänker på dig varjedag, du bettyde så otroligt mycket för mig.
Jag har aldrig kännt en sån saknad... den är hemsk!!! :(
Jag är fortfarande din lilla tjej, det kommer jag alltid vara. Jag älskar dig, jag är så vilsen utan dig  <3

 Tårarna rinner... Jag låter det rinna klart, efteråt känns det bättre.
Kan du inte bara komma tillbax för några sekunder? skulle ge vad som helst för att få krama dig en sista gång.

Men det kommer aldrig hända för du är död :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som har dött elin?:(

2009-04-15 @ 13:12:19
Postat av: Eme

<3 KRAM!

2009-04-15 @ 13:52:35
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: ett stort fan

Vila i frid <3

Jag brukar tänka att döda e som stjärnor. eller vinden. syns inte alltid men finnns alltid där.

och följer dig vart du än går i världen.

kram<3

2009-04-15 @ 22:57:31
Postat av: Emma

:/ du ska inte behöva må dåligt, känns jobbigt att höra det men förstår att det är 1000 gånger jobbigare för dig. Håll ut , du klarar dig igen detta :)

2009-04-17 @ 11:29:49
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

*KRAM!!*

2009-04-18 @ 17:22:45
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0