Vill inte göra något val




Nu e det ett riktigt svårt val jag måste göra... fast jag hoppas inte jag behöver göra det.
Emma ska åka till halmstad i veckan och frågan e om jag ska följa med så jag kan träffa Jimmy och fira alla hjärtans dag med han..
Jag har inte sett han på en månad snart och jag saknar honom som fan.
MEN Liam fyller år på söndag och jag vill inte missa hans födelsedag.

Jimmy och jag vill juh fira alla hjärtansdag tillsammans på lördag och han kommer  till mig om han lyckas sälja sina högtalare annars måste jag åka till han juh.

Det känns riktigt svårt för jag vet inte hur jag ska göra, Liam kommer juh bli jätte besviken om jag inte kommer och de känns som att Liam e 1000 ggr viktigare än en alla hjärtansdag.  Vill inte göra han ledsen :/
Annars får jag väl prata med Liam och får komma över med min present innan jag åker? och sen får vi gå på bio när Jimmy och jag åker hit.

fan att allt ska vara så komplicerat kan ingen bara köpa hans högtalare!!!!

Shiit det e riktigt svårt... vette fan hur jag ska göra :/


Älskar dig massor lilla/stora gows barn som blir 6år om 1 vecka idag <3



Idag har jag städat hela min lägenhet. det blev ganska mycket att städa med tanke på att jag var sjuk i 2 veckor och hade ingen ork alls att ta tag i det. sen har jag inte haft lust den sista veckan.
Men nu är det iaf klart, rent och fint :)
Det är bara disken kvar, jag ska köpa papptallrikar och plast bestick så jag slipper diska :P


Nu blir det som vanligt lite xbox, lite käk i magen och efter det att trycka aphuvudet i kudden :)


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Följ hjärtat :)

2009-02-08 @ 23:34:44
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Mats Eriksson

Kan inte du och Jimmy åka tillsammans till Liam? e tanke bara som slog mig! Just ja det handlade ju om pengar oxå, ja då är det svårt! MvhME/Mats

2009-02-09 @ 00:52:43
URL: http://matseriksson.blogspot.com
Postat av: Baso

Följ tårtan !

2009-02-09 @ 13:36:37
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0