Mamma's mat

Tobbe hämtade upp mig förut i den trasiga bilen för mamma ville ge mig mat .
 Eller ja jag bad om mat och hon sa ja :D
korvstroganoff och ris AS GOTT!! den damen kan laga mat :D saknar mammas mat nu när jag bor ensam :P

jag hjälpte Tobbe att bära upp en säng upp till "mitt" rum  när jag kom dit och fixade andra grejjer för Familjen K ska bo där ett tag eller så.
Det kändes konstigt att andra skulle sova i "mitt" rum :)

pojkarna var överlyckliga över att få bo hos farmor och farfar :) söta barn :D

Marlon ville som vanligt inte att jag skulle åka hem, men jag får inte plats och sova hos farmor, de e fullt hus :)
jag fick massa pussar och kramar och vi kom överens om att jag skulle komma i morgon, så Jenny ska hämta mig efter jag käkat frukost :)

åh jag älskar mina 3 älsklingspojkar så hjärtat nästan vill hoppa ur min kropp!!!!!

som i förra inlägget märkte ni att jag var sur, jävla storm mitt i stan..
men ist för tv såg jag ett sos familj avsnitt... typ sämst... folk e knasiga.. vet dom inte sakerna själva som hon tanjen lär dom...
Jag är jätte trött nu så jag ska dejta sängen.


Kommentarer
Postat av: Janpan

svar: jag vet inte om filmen va bra än, för jag var för trött för att kolla. det är en svensk film. men ska meddela dig så fort ja gsett den

2009-01-13 @ 18:15:52
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0