Onsdag

Jag blev väckt av Tobbe som ringde och hade glömt att säga att Jenny och barnen skulle komma.. smart...
Så de blev att hoppa upp ur sängen och slänga i sig frukost och precis när jag var klar så kom dom Jenny, Liam, Marlon och Leon :)
Barnen hade vart på dagis och var sugna på mellis så dom fick äta här :)
Sen hoppa jag in i duschen så ringde Tobbe och sa att han var på G att hämta upp Jenny och barnen och jag bestämde mig att följa med så åkte vi hem till mamam och pappa.
Så fick jag mat ännu en dag hos mamma :) as god kyckling pytt i panna.. sjukt gott var det :)

Nu sitter jag här och e förbannad på min bärbara dator.. min kära bror fick in ett virus när han installerade ett spel på den när han hade datan sist jag var hos Jimmy. skapligt nödvändigt.. nej så nu har hela datan knasat igen så nu sitter jag på den stationära medans jag formarterar om den andra :)


la la la just det ja. Christer jag fick hem biobiljett pappret :P tackar :D
det ska bli kul att gå och se Yes man :)

Jag e så trött så jag knappt orkar hålla mig vaken. men först ska jag slänga i mig lite fil och flingor :)










Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

meh :P när ska vi gå på bio då? Tobbe ska ju få vara pappa nu! ;)

2009-01-19 @ 10:38:36
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0