Att du inte bara fattar....

Jag är trött, så trött på alla dessa kommentarer från er,
såkallade Jimmys kompisar.
För det 1a förstår inte jag Varför du är så jävla arg på mig,
varför är du det Jimmy? 
För det 2a förstår jag inte varför du går runt och snackar skit om mig?
Du gjorde slut med mig, du slutade vara kär och slutade älska mig...?
DU lämnade mig, inte tvärt om. så varför är du då så arg.... ?
Jag skulle uppskatta om du slutade gå runt och prata massa saker om mig
till dina vänner osv att jag är sjuk och störd och allt vad som skrivs.
Jag skulle kunna säga att det inte rör mig i ryggen men det gör det...
det sårar mig något så pass och hela världen kan gärna få veta att det sårar mig.
så nu är du väl nöjd då?
Det är inte alls kul att veta att du går runt och pratar om mig på ett sånt sätt,
det gör fruktansvärt ont så jag hoppas att du nu får den respons du ville ha och slutar prata om mig.

För er som lämnar alla dessa onödiga kommentarer till mig
kan sluta skriva till mig tack.
Jag hoppas Jimmy har berättat hela historien
och inte lämnat hälften av allting när han valde att börja prata om hur vi hade det.
men det kan jag inte förvänta mig, han var juh en ängel han inte sant?

Kommentarer
Postat av: Janpan

men fyfan va dåligt gjort :O även om jag inte hört något, så tycker jag att det är jävligt elakt av honom.



ush!



kram på dig världens bästa kortis! :)

2009-07-16 @ 11:58:50
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Jag har ingen glädje av att någon skriver detta till dej. Och om personen i fråga gör detta för "min skull" så vill jag säga till den personen att jag vinner inget på det och vill heller inte ha hjälp med att bearbeta mitt kärleksliv.



Det som jag och Elin hade tog slut av precis dom anledningar Elin skriver och inget annat.



Så ta och ge dej nu Linda eller vad du nu heter.

Och hade jag vetat vart du bor så hade det snarare varit jag som stod utanför din dörr, inte Elin!



2009-07-16 @ 13:01:17
Postat av: Anonym

Fyfan vilken dålig stil att andra skriver sånt till dig eller om det hade varit vem som helst. Har inte hon/han/det ett eget liv att sköta? Förmodligen inte, isåfall ett jävligt tråkigt sådant, eftersom man måste lägga sig i andras. Kram till dig Elin!

2009-07-16 @ 17:37:02
Postat av: Sessan

:)

Vet du om du ska ha någon spelning runt Norrköpingsområdet inom den närmaste tiden?

2009-07-19 @ 08:14:14
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

vad fan elin bry dig inte det bästa är att du inte bryr dig. har varit borta i nästan två veckor från datan & detta gjorde mig både sur & arg för om dt nu är han jimmy som gör detta, vrf han ens lägger energi på dig, han gjorde slut om jag fattade det rätt & du har din nya nu :) ta hand om dig elin!

ser fram emot att läsa din blogg varje dag igen! kram.

2009-07-31 @ 22:27:38
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0