Call of Duty!

jag har spenderat hela kvällen och halva natten med att spela cod
på krysslådan med Brorsan och Johan.
Man kan knappt sluta när man börjat för de e så jävla kul.
finns de fler än jag som spelar Call of Duty World at War på xbox som läser här ?
halla isf och ge mig din gamer tag :)

Denna dag har känts lång.. 
jag har inte skrivit här inne så mycket den senaste tiden. jag har alltid fullt upp.
Jag måste juh lixom skriva så, så de ska låta som jag har massor med saker att göra som e otroligt viktiga
när jag egentligen inte gör något viktigt alls, jag har inte fullt upp med något.
Bara för att ni inte ska undra var jag håller hus ... de lät bra när jag tänkte det iaf.
Inte ens min telefon har funkat som den ska den senaste tiden..
de smsar och ringer inte i den lika ofta som den brukar..Jag måste köpa en ny.. den e säkert trasig ;)
fan vilken dålig humor jag har ibland ... ärligt den e skrämande dålig ibland... får la skylla på att ja e övertrött.
Undra om man ska trycka aphuvet i kudden ist?
Ja menar kioskmongo eller inte jag förpestar alla här inne med min humor.



Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag saknar dig & din humor :D



Vi har lyssnat på din nya låt & Marlon är söt & sjunger med i refrängen! :D

2009-07-06 @ 12:03:55
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

bättre sent än aldrig elin!

måste verkligen kolla din blogg varje dag .

kramkram :)

2009-07-06 @ 18:18:18
URL: http://emmautanh.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha jag skrattade gött åt detta inlägg mitt i all ångest . Tack ;d

2009-07-10 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0