Intressant

Redan kväll igen.. fan tiden går så jävla snabbt jämt. bara några dagar kvar sen drar vi till Findland...
Det enda jag gör e att spela COD och jag gör de hela tiden.. i timmar ^^ jag e beroende :D
Fick slita mig igår då ja skulle hjälpa mamma med datorn men den e helt död så de blir la för henne att köpa en ny.
så fick vi smaka på en "Nära dödenupplevelse" igår då en bil svänger över på fel sida av vägen helt plötsligt...
tur att min mamma har bra reflexer annars hade de gått illa.
Jag fattar inte hur vissa får körkort eller så ville han väl dö lite lätt men då behöver han juh inte ta med oss lixom.

Fick träffa Liam en snabbis idag oxå, har inte träffat han på jätte länge så de kändes bra att få se han igen :D

Nu blir de väl att hoppa in på krysslådan och lira lite COD med grabbarna där inne..
Jag drömmer till och med om spelet.. Om alla pansarvagnar och hundar som biter ihjäl en och hur många kills jag lyckas med från bana till bana.

Kom precis på att ja köpte hem glass i förrgår... funderar på o käka lite sån för o se hur den smakar.
de e sån carte d'or glass med jordgubb. Nehe det blev ett rörigt och ointressant  inlägg men de händer juh inget typ.



Dax att spela igen...

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

SPELNÖRD! Du får inte glömma blogga bara för det, tråkmåns!



Skulle behöva veta mer om resan till Hönö, när vi ska åka, när du ska uppträda osvosv! Pusspuss

2009-07-10 @ 23:42:20
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Superhjälten

Tack =) Jo men orka kolla upp en liten sten =P Det får Fredrik göra i såna fall, och det kommer han aldrig att orka göra =P hehe

2009-07-11 @ 00:19:23
URL: http://emmasuperhjalte.blogg.se/
Postat av: eme

men usch va läskigt, störd bilförare :S

2009-07-11 @ 16:18:21
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är cod lika kul som cs eller:P?

2009-07-11 @ 16:52:28
Postat av: älska cod!

hej ja älskar också cod ja kör cod 4=) vad heter du på cod? och va kör du på för nån server?

2009-07-13 @ 13:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0