En annan del av norr

Nu sitter jag på en annan del av norr.
Jag är hemma hos brorsan och Jenny..
jag ska slagga här inatt för jenny ska upp och jobba imorrn så jag ska ta barnen från kl 07.

hahaha Jenny  spyr galla över folk på nätet som e tråkiga och frågar mig konstiga saker om nån spelning jag ska ha...
jag fattar absolut ingenting av vad hon säger för hon pratar så konstigt... ;)
Tobbe spelar cod  på live och e jätte irriterad för att han dör hela tiden och kallar alla din mamma, bertil och att dom e utvecklingsstörda i huvudet och Jenny svarar han hela tiden som att de var hon han pratade med...
mitt i allt sitter jag o skrattar :D

Jag kan inte låta bli att snegla på tvn hela tiden.. spelnördar som vi e, jag och min bror :)


jag vill oxå spela.. jag saknar min 360... jag går hem nu ^^

Kommentarer
Postat av: kalsongmorsan

haha lyssna inte på mig, jag är trött & irreterad på "söt, fin, :), :D, kul roligt, spännande!" DIN MAMMAS BAJS!



Jag ska titta på dig när du sover hahaha..

2009-06-09 @ 23:14:19
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0